dimecres, 1 d’octubre del 2008

Arches II. Guest star: Canyonlands

Hola a tots! Ahir vam patir problemes tècnics amb l'ordinador i no vaig poder actualitzar a l'hora de sempre, però com que avui ja tenim lloc on dormir i anirem amb una mica més de calma em disposo a fer-ho ara mateix.

Quan vam abandonar el càmping ens vam adreçar cap al parc d'Arches, aquest cop, per tornar a fer una bona passejadeta però en llocs als que la majoria de turistes no s'hi atansen pel camí anomenat Devil's Garden, a l'extrem nord del parc. De bon principi et trobes amb el Landscape Arch, un dels més famosos amb permís del Delicate, i segurament el que menys durarà degut a la seva fràgil estructura. Posteriorment queden uns 6,8 km. fins al Double O Arch, sense comptar les múltiples desviacions que s'han de prendre per arribar a altres arcs tals com el Partition Arch o el Navajo Arch; amb desnivells dificultosos però que valen la pena perquè ofereixen unes vistes impressionants del recinte del parc.

L'excursioneta ens va prendre ben bé tot el matí i migdia, amb la qual cosa i després de tornar a Moab, vam dinar i recapitular sobre els plans del que quedava de dia i del següent. Vam decidir que aquella mateixa nit tornaríem al mateix càmping després de visitar un altre parc nacional, només a trenta-tres milles del d'Arches, anomenat Canyonlands. El parc és on conflueixen els rius Green i Colorado, i com el seu nom indica, és terra d'inmensos congostos i barrancs vertiginosos. No compta amb atraccions famoses com els altres parcs que hem visitat, però el que hi ha per veure és ben digne de la visita, tot i que nosaltres només vam fer-ne la part nord.

Per la nit ens va costar una mica més del que estava previst preparar el sopar i l'ordinador va patir una sèrie d'apagades súbites que em van dissuadir d'escriure el que havíem fet ahir.

Avui ens hem aixecat aviadet i ràpidament hem recorregut les gairebé 150 milles que ens separaven del Monument Valley, un parc dins de la reserva Navajo conegut, entre altres coses, per ser l'escenari dels anuncis de Marlboro (quan es podia fer propaganda del tabac, és clar). Ara mateix anirem a dinar i després a gaudir de la posta de Sol al mateix parc, i després suposo que tornarem aquí, on us publicaré una selecció de fotos d'aquests últims parcs que hem vist!

Jordi Maldestre ha dit...

Que paxa Marc!

Aqui estic fent la última repasadeta del teu block avans d'anar a dormir. Que ja s'ha convertit en rutina...je je je!

Ja tinc ganes de vere les fotos!!!